Зменшення витрати палива можна домогтися декількома способами, серед яких: оптимальна настройка двигуна, регулювання ходової, балансування коліс, обов'язкове передсезонне обслуговування машини.
Наступний етап - це стриманий стиль водіння. Слід уникати різкої зміни швидкості, завчасно оцінювати дорожню ситуацію, а також траєкторію руху.
Дуже рідко згадують ще один суттєвий фактор, спрямований на економію палива - це правильний режим експлуатації шин.
Під час руху шини розігріваються, тобто енергія руху, створювана двигуном, перетворюється в теплову. Можна сказати, що паливо витрачається на нагрів шин так само як і на подолання опору з боку повітря, на розгін і підйом вгору автомобіля.
Щоб подолати опір коченню шини сучасний легковий автомобіль витрачає від 10 до 20 відсотків потужності і звісно палива. Якщо ж опір коченню колеса зменшити наполовину, то це дозволить заощадити 5-10% бензину.
Шини з низьким опором коченню утворюють більш слабке тертя (опір) в момент кочення в порівнянні з іншими шинами. Енергія витрачається постійно за рахунок того тепла, яке виникає при контакті колеса з поверхнею, в самій шині, а також між ободом і шиною. Випливає просте правило, яке свідчить, що у більш жорсткої шини менший опір коченню. Тому слід ретельно ставитися до підтримки належного рівня тиску в шині. Це дозволить економити пальне.
Економічні шини вимагають набагато менше енергії на нагрів і тертя, тому дозволять проїжджати більшу відстань на одній заправці.
До таких шин належить продукція корпорації Toyo - літня гума Nitto. Кожна її модель містить унікальний набір відмінних якостей, які відповідають будь-яким умовам водіння. Ці літні шини представлені трьома серіями:
шини для драг-рейсингу,
гума для спокійної їзди в міських умовах,
покришки для позашляховиків.
Можна підвести підсумок, ви заощадите паливо за рахунок своїх шин, якщо будете використовувати колеса, які відповідають дорожнім умовам і покриттю, а також, якщо будете підтримувати необхідний тиск в шинах.