Типи малюнків протектора шин
+38 (044) 591-56-64 +38 (097) 567-66-67 +38 (099) 547-78-44 +38 (096) 117-15-75 info@alfashina.ua sales@alfashina.ua

На сьогоднішній день є чотири типи протекторів, які відрізняються не тільки малюнком, а й варіативністю установки:
- ненаправлений - шини з таким малюнком зустрічаються найчастіше, в основному через його універсальність, яка дозволяє встановлювати гуму на будь-яку сторону або вісь, а також завдяки низькій ціні, яка доступна для всіх автолюбителів. Вони мають непогані показники керованості, але від них не варто очікувати ідеальної поведінки при акваплануванні, сильного зчеплення з трасою, стійкості до бічних перевантажень. Шини з ненаправленим протектором - відмінний варіант для запаски, який може бути встановлений абсолютно на будь-яке колесо;
- направлений протектор призначений для максимально надійного зчеплення гуми з дорогою, особливо при непростих дорожніх умовах на кшталт сильного дощу. Найпоширеніший малюнок - буква V, що розходиться в сторони і назад від так званого центрального ребра, або добре відома "ялинка". Щоб ні автомобіліст, ні майстер не переплутали напрям установки, збоку є маркування у вигляді стрілочки. Такі шини не можна міняти сторонами, а також встановлювати навпаки - в останньому випадку вода буде не відводитися, а додатково заганятися в місце контакту. Цей момент варто враховувати і при монтажі запасного колеса;
- асиметричний - зовнішня частина такої покришки плоска і жорстка, її поверхня практично не має ламелей і канавок, так як головне її призначення - забезпечувати хороше зчеплення при навантаженнях в поворотах. На внутрішній, навпаки, багато канавок для відведення води. Щоб отримати максимум, шини варто встановлювати відповідно до їх маркування, не плутаючи зовнішню і внутрішню сторони. Правда, така гума є компромісною, оскільки кожна з її половин максимально проявляє себе тільки в певних умовах;
- кроссоверні шини зустрічаються рідко, їх головне призначення - забезпечувати достатню прохідність в офф-роуді і в той же час - комфорт при русі по звичайних дорогах. Для досягнення такого ефекту виробник робить посилений каркас, використовує спеціальну гумову суміш і формує особливий протектор, малюнок якого нагадує звичайні шини.