Sumitomo - японські шини на дорогах України
+38 (044) 591-56-64 +38 (097) 567-66-67 +38 (099) 547-78-44 +38 (096) 117-15-75 info@alfashina.ua sales@alfashina.ua

Новинкою сезону 2010-2011 на нашому ринку автомобільних шин стала продукція японської компанії Sumitomo Rubber Industries, Ltd.
Компанія Sumitomo була заснована більше 350 років тому зведеними братами Masatomo Sumitomo і Riemon Soga. Masatomo вважають духовним батьком-засновником Sumitomo Group. Будучи в минулому буддійським священиком, він відкрив в Кіото магазин, в якому торгував медичними препаратами та книгами. Riemon Soga приніс в компанію технологію витягання срібла з мінералів на основі міді.
У 1909 році Sumitomo увійшла в капітал Dunlop Japan, японський філія британської компанії Dunlop. Протягом наступних років Sumitomo і Dunlop в Японії працювали в тісній співпраці. У 1963 році Sumitomo купує частку Dunlop в капіталі компанії і перейменовує її в Sumitomo Rubber Industries Ltd.В 1985-86 роках Sumitomo купує компанію Dunlop і права на марку. У 1997 році Sumitomo створює спільне підприємство з Goodyear Tire and Rubber Company. В рамках співпраці двох компаній Goodyear також набуває 75% в Dunlop.
До речі, одні з дочірніх компаній Sumitomo групи є відомі нашому споживачеві компанії Mazda Motors corp. і NEC. Sumitomo Rubber Industries Ltd пропонує високотехнологічний продукт для легкових автомобілів, позашляховиків і легких вантажівок, а, також, для спорткарів.
Розглянемо деякі моделі:
- Асиметричний малюнок п'яти ребер протектора забезпечують в повороті курсову стійкість
- Довгі, спрямовані в бік канавки виводять воду з центру плями зіткнення шини з дорогою.
- Чотири прямі широкі канавки ще більше підсилюють «дренажні» властивості шини при водінні на мокрій дорозі.
- Ламелі тай-барів підсилюють блок жорсткості і покращують зчеплення з мокрою дорогою.
На мокрій дорозі або сухий, в спеку чи холод, крізь сніг або проливний дощ, єдине, про що турбуються драйвери - про керованість своїх шин. Маючи це на увазі, Sumitomo створили HTR / S P01 - оптимальне поєднання високої керованості автомобілем і можливість впевненої їзди незалежно від погодних умов. HTR / S P01 є ідеальним варіантом для переходу з оригінальних шин, якими комплектуються більшість популярних на сьогоднішній день автомобілів.
- П'ять ребер спрямованого протектора оптимально розташовані для швидкого і точного відгуку на поворот керма.
- Чотири широкі канавки відводять воду з центру плями торкання покришки з дорогою, що покращує керування автомобілем на мокрій дорозі.
- Множинні спрямовані канавки і ламелі дозволяють створити ріжучу кромку для кращого зчеплення з дорогою в мокру або снігову погоду.
- Зигзаг на бічному корду покращує стійкість на дорозі, покращує тягові властивості колеса, а також, допомагає водовідведення.
- Ламелі в тай-барах контролюють жорсткість в плечовому блоці шини і служать для відводу води.
- Пробіг покришки, вказаний заводом виробником для 65/60 series - 100 000 км. і для 55/50/45/40 series: - 65 000 км.
- Виразний граничне зчеплення з дорогою і управління як на сухій так і на мокрій поверхні.
- Комбінація в складній структурі колеса Ultra Micro Carbon технологій і гуми, заснованої на силіконі, сприяє прекрасної тязі і на сухий і на мокрій дорозі.
- Революційний, просунутий, агресивно направлений малюнок протектора.
- Нахабний широкий протектор створює агресивний зовнішній вигляд і жорстке зчеплення з дорогою.
- Глибокий жолоб по центру колеса забезпечує феноменальний опір акваплануванню.
- Різноспрямовані акваканали сприяють відмінним тяговим показниками на мокрій дорозі і покращують зчеплення покришок з поверхнею дороги, керованість автомобіля і відгук на повороти керма в мокру погоду.
- Опуклі широкі ділянки протектора обумовлюють відмінні експлуатаційні якості, рівномірність зносу покришки, керованість в поворотах і відсутність шуму.
- Різна ширина поперечних розрізів мінімізують шум протектора при відмінному відведення води з протектора.
- Широкі ділянки плеча покришки зроблені для зміцнення плеча, кращого зчеплення з сухою дорогою, кращого, більш передбачуваному відгуку на рух керма при проходженні поворотів, мінімізації нерівномірного зносу покришки.
- Сталеві смуги, загорнуті в & безшовну оплетку і розташовані по всій ширині покришки з високою щільністю, зумовлюють стабільність і передбачуваність їзди, плавність ходу і рівномірність зносу.
- Посилений фланець шини - для захисту обода колеса.
HTR 200
- Широкі поперечні вирізи - сприяють істотному відведення води, зчепленню з мокрою поверхнею, і виключення ефекту аквапланування.
- Довгі розгалужені бічні прорізи - для відводу води по всій площі плями дотику шини з дорогою.
- Усунутий малюнок опуклих частин протектора, в формі протилежно сходяться однакових елементів збільшує термін експлуатації шини.
- Природний каучук, що входить до складу покришки, значно підвищує її зносостійкість.
HTR T4
- Малюнок протектора, розроблений комп'ютером, забезпечує прекрасне водіння для всього спектру транспортних засобів при різних погодних і дорожніх умовах, забезпечуючи при цьому чудові показники відсутності шуму, зносостійкості і комфорту водіння.
- Мультірадіальний малюнок протектора забезпечує рівномірний тиск по плямі контакту, збільшення терміну служби і тягових характеристик.
- Використання гранульованого вуглецю в деталях протектора забезпечує високу міцність і довговічність при всесезонне використання.
- Чотири широкі периферичні канавки протектора сприяють винятковому відведення води, перешкоджаючи появі ефекту аквапланування.
- Стовщені до кінця відрізки спрямовані до широких бічних вирізам допомагають відведення води і гарантують водіння в будь-яку погоду.
- Два в одному блоки в малюнку плеча з безшовної нейлонової стрічкою по краю забезпечують відмінне зчеплення з дорожнім полотном в поворотах, а також міцність і & надійність шини.
- «Безладно» розташований малюнок протектора заснований на пятишаговой послідовності візерунка, що істотно знижує шум шини та сприяє неймовірно комфортною їзді.
- Сильно «порізані» блоки малюнка протектора забезпечують максимум можливостей для управління автомобілем в будь-яку погоду.
HTR Sport H / P
- Розроблено для легкових автомобілів і спорткарів, які використовують колеса більшого розміру і збільшеного індексу навантаження, а також, для SUV-ів і малих вантажівок.
- Ненаправлений всесезонний рисунок протектора.
- Центральне ребро - для більшої прямолінійною стабільності.
- «Плече» зроблено вигляді 2-х блоків в одному - для кращого бічного зчеплення і зменшення нерівномірності зносу.
- Внутрішній малюнок протектора розроблений для забезпечення максимальної стійкості і зчеплення на мокрій дорозі.
Емблемою багатьох відділень компанії Sumitomo стала igeta - рамка, поміщають навколо джерел в стародавній Японії і символізує вічно струмує джерело води, що наповнює річку, що тече в безмежний океан. Так Sumitomo заявляє про & своєму прагненні захищати невичерпне творче начало, що наповнює змістом море життя.
Ще в кінці 19 століття компанія Sumitomo сформулювала 3 принципи роботи, заснованих на «Наказі засновника», якими вона керується в своєму бізнесі і в даний час:
- Завжди дій з хорошими намірами, щоб утримати довіру іншого боку;
- Вивчай соціальні тенденції, щоб реагувати на них активними діями;
- Не спокушайтеся легкими доходами, а всебічно досліджувати життєздатність комерційної ідеї.
Дотримуючись зазначених вище принципів, Sumitomo зберегла і примножила свій бізнес, ставши сьогодні багатопрофільною компанією, що має більше 300 відділень і афілійованих компаній, крім Японії, в Європі, США, Азії, Океанії, Африці, Латинській Америці.