Основні причини чому вібрує кермо

І так розберемо основні причини виникнення або появи вібрацій на рульовому колесі автомобіля. Почнемо з ознак, або простіше сказати симптомів, коли з'являється вібрація керма. Вібрації керма можуть бути постійними при русі автомобіля або з'являтися при досягненні певної швидкості.

Кермо автомобіля може вібрувати, коли ми розганяємося, рухаємося, відпускаємо газ (гальмуємо двигуном), або натискаємо на педаль гальма. Вібрація керма, яка з'являється на певній швидкості, то причина такої вібрації - це дисбаланс обертових частин автомобіля (неврівноваженість обертових мас). При цьому в першу чергу необхідно перевірити чистоту колісних дисків, так як прилипший і засохший бруд всередині колісного диска має вагу, який і створює дисбаланс. Якщо диск чистий і на ньому немає бруду, значить необхідно перевірити балансування коліс в зборі, на балансувальному стенді і усунути дисбаланс. Причини розбалансування колеса може бути дві:

1. Дисбаланс шини виникає внаслідок нерівномірного зносу (перевірити розвал-сходження), опуклості на шинах «шишки» від ударів (обрив корду), неправильний ремонт (великі латки на шині).

2. Дисбаланс дисків внаслідок порушення геометрії диска від удару.

Проблему розбалансування коліс і дисків можна вирішити відвідавши спеціальний шинний сервісний центр, в якому на спеціальному обладнанні можливе усунення дисбалансу дисків і колеса в зборі. Дрібний дисбаланс шини можна усунути в шинному сервісному центрі, але якщо дисбаланс значний, то балансування нічого не дає, і шина потребує заміни.

Причиною вібрацій керма також може бути неправильна установка коліс, в разі якщо параметри колісного диска не підходять за параметрами до маточини автомобіля.

Так само вібрація виникає в результаті неправильного затягування колісних гайок і болтів, які слід затягувати по черзі з протилежними, при цьому колесо повинно знаходитися в підвішеному стані.

Якщо вібрації на кермі з'являються при гальмуванні, головною причиною таких вібрацій може бути нерівномірний знос гальмівних колодок і дисбаланс гальмівних дисків. Дисбаланс дисків в основному виникає внаслідок сильного зносу або при попаданні на сильно нагрітий диск води, в результаті чого диск змінює геометрію «веде». Усунути цю проблему необхідно помінявши гальмівні диски і гальмівні колодки на нові. Так само можна усунути биття при гальмуванні проточкою і балансуванням гальмівного диска, якщо дозволяє його розмір, з подальшим притиранням гальмівних колодок. Вібрації керма при розгоні, в русі і при гальмуванні можуть бути внаслідок деформації або зносу інших елементів підвіски автомобіля. Визначити таку причину вібрації можна, вимірявши биття при обертанні підвіски в підвішеному стані.

Вібрація керма може виникати через неправильний розвал-сходження коліс, внаслідок чого буде видно нерівномірний знос шин. У будь-якому випадку, якщо ви помітили вібрацію на рульовому колесі, потрібно якомога швидше виявити і усунути несправність, так як справний автомобіль - це гарантія вашої безпеки та безпеки оточуючих при русі автомобіля.

Цей сайт використовує cookie-файли. Ми зберігаємо наші cookie-файли та cookie-файли третіх осіб на пристрої з метою поліпшення навігації по сайту і вдосконалення функціональності сайту.

Приймаю