ПРИЧИНОЮ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ МОЖЕ БУТИ
- Невідповідність товару параметрам замовлення.
- Наявність видимих дефектів при первинному огляді.
- Неправильне балансування шин.
Інтернет магазин Alfashina.ua пропонує Вам товари тільки високої якості від провідних світових виробників, а також має великий асортимент необхідної продукції для кожного автовласника за більш ніж приємними цінами. Наша команда допоможе Вам зробити покупку легко і оперативно, отримати професійну консультацію за усіма додатковими питаннями.
Ми зацікавлені в здійсненні вдалих покупок і якісному обслуговуванні наших клієнтів! Для нас важлива Ваша позитивна думка про нас.
Наполегливо рекомендуємо здійснювати покупки обдумано і відповідно параметрам Вашого транспортного засобу. Якщо у Вас виникли труднощі з підбором - Вам будуть раді допомогти наші фахівці. Це дозволить Вам зробити оптимальний вибір і уникнути ситуацій з поверненням / обміном.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на автошини з дефектами, які виникли з таких причин:
При отриманні замовлення в обов'язковому порядку необхідно перевірити його комплектність і відповідність параметрам. Для шин: перевірте кількість, типорозмір, назву виробника і модель, проведіть візуальний огляд на наявність пошкоджень перед тим, як забрати їх зі складу компанії перевізника або у кур'єра. Для дисків: перевірте відповідність основним параметрам - ширина диска, діаметр, кількість отворів і відстань між ними, виліт, колір, а також упевніться, чи не пошкоджена упаковка і самого виробу. Якщо в комплекті передбачене кріплення - перевірте його наявність.
Будь-які претензії з приводу неправильної комплектації або / та невідповідність раніше обговореним параметрам замовлення ми приймаємо тільки до отримання товару зі складу компанії перевізника або від кур'єра.
У разі виявлення пошкоджень / дефектів, недостатньої комплектації або будь-якої іншої невідповідності замовлення слід оформити відмову від отримання вантажу із зазначенням причини.
Протягом 14 календарних днів з моменту покупки у Вас є можливість замінити товар, який не був у використанні і у якого збережена заводська упаковка (якщо вона передбачена). У тому випадку, якщо під час монтажу шин був виявлений заводський брак - шини також підлягають заміні в 14-денний термін. Таким браком може вважатися, наприклад, неможливість відбалансувати шини, або ж виникнення явних дефектів при їх накачуванні. Крім того, однією з обов'язкових умов повернення товару є надання товарного / касового чека або товаро-транспортної накладної (ТТН), якщо товар був отриманий на складі перевізника. Якщо в разі обміну аналогічна модель покришок відсутня на складі, продавець залишає за собою право повернути покупцеві сплачену суму за замовлення.
ГАРАНТІЇ НЕ ПОШИРЮЮТЬСЯ, ЯКЩО:Гарантійні зобов'язання не поширюються на товари з дефектами, які виникли з наступних причин:
ВЫ МОЖЕТЕ ПОВЕРНУТИ ТОВАР ПРОТЯГОМ 14 ДНІВ З МОМЕНТУ ПОКУПКИ
ЗБЕРІГАЙТЕ ЧЕК АБО ТТН ПРОТЯГОМ 12 МІСЯЦІВ
ГАРАНТІЯ НЕ РОЗПОВСЮДЖУЄТЬСЯ НА ПОШКОДЖЕННЯ, ЩО ВИНИКЛИ ВНАСЛІДОК НЕПРАВИЛЬНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ
ПРИЧИНОЮ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ МОЖЕ БУТИ
![]() |
Увага! Якщо покришка все ж була встановлена на транспортний засіб, то, незалежно від пробігу, вона може бути замінена, якщо доведено факт виникнення дефекту з вини виробника. Це можливо виключно після того, як шина буде досліджена фахівцями заводу-виробника, або буде проведена незалежна експертиза НДІ УкрСЕПРО в м. Дніпропетровськ або м. Біла Церква. |