Протектор зимових шин: все що потрібно знати при виборі
Зимова гума м'якша і забезпечує кращу керованість автомобіля у широкому діапазоні температур (від +20 до -25), однак, при показниках градусника вище семи градусів, така шина швидше стирається.
Малюнок протектора зимових шин забезпечує упевнений рух автомобіля під час ожеледиці і по засніжених автодорогах. Прямокутні шашечки, розташовані в шаховому порядку, мають кращі характеристики. Спрямований малюнок у вигляді ялинки відводить сльоту, асиметричний малюнок підходить для будь-яких доріг. У самому протекторі передбачені місця для обладнання їх шипами проти ковзання. Провідні виробники випускають шини, які оснащені тривимірними ламелями, що значно поліпшує гальмування в описуваний період часу.
На вибір моделі впливає висота протектора зимових шин, у більшості вона становить 9-11мм. За рахунок м'якої гуми і меншої зовнішньої поверхні протектора зимова шина зношується швидше.
Допустима висота протектора зимових шин актуальна з точки зору можливості «зачеплятися» за дорогу, покриту шаром снігу. Тому, якщо знос гуми становить 50%, а висота протектора 5-6мм, то вона непридатна для безпечної їзди в зимових умовах. З урахуванням викладеного, слід обов'язково контролювати те, яка висота протектора зимової шини.
Якщо вам потрібна зимова гума для легкових автомобілів, намагайтеся придбати якісну продукцію, яка гарантовано прослужить довгий час. Варто звернути увагу на зимові шини Nokian, що займають лідируючі позиції на ринку останні кілька років. Їх головна перевага - це відмінна керованість в екстремальних умовах. Вони не мають аналогів в світі. Виробник додає до складу гуми масла фінської сосни, а в поєднанні з унікальним малюнком протектора, така гума знижує витрату палива і підвищує зносостійкість. Останні новинки розроблені для транспорту середнього і економ класу.
Гума для зимового часу Goodyear також заслуговує на особливу увагу. Вона здатна витримувати високі навантаження. Малюнок її протектора має високу щільність ламелей, що забезпечує відмінний відвід бруду і води від плями контакту, підвищуючи оптимальне зчеплення з дорогою і опір акваплануванню.